2016年9月29日 星期四

走下去

9月我睇返自己都好勤力丫, 不停咁寫blog ...我唸到10月又懶豬架啦hahahahhaha

 昨晚同肥冬散步比我影到一張好有意景既相,相中無限浪漫....

依年好像係不好的一年,係facebook 有好多小朋友相繼踏上彩虹橋之路,亦有小朋友明明日日玩呀跳下但一夜間就病了,正如肥冬無拉拉痾血屎,原來細菌敏感了,當每天生活步伐都正常既時侯,但危機往往都靜靜在前面等著.




對於冬媽來講,由養肥冬開始行緊都是一條不平坦的路,但都不緊要..就萛咩情況都好我地會捉緊你手好好的走下去,直到你畢業既一天.

幸福其實係好簡單,只要你每日花一點時間同佢地散散步, 放下你的手提電話,專心一意同佢地行幾十分鐘,佢一個回頭微笑,就係工作一天幾倦都好的原動力.

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀~ 我一向覺得冬冬帶比我的,比我給她的梗多...

      刪除