2016年9月17日 星期六

中秋節快樂

吾好怪我太遲呀~ 無法啦依家係屋企好難寫blog 呀~ 因為剛換左部Mac 機,真係咁大個囡第一次用,好多野都實習緊,包括埋個keyboard, 我一向用開window 機, keyboard 又順手喎,要我適應Mac 機 Keyboard真係須要時間架haha,所以我就hea 到返工先打blog 啦..

今個中秋仲以為會打風添,點知吹丫左, 但睇到新聞夏門同台灣都打得好勁,香港真係福地如果咁勁既風吹正,一定好多人命傷亡, 希望個2個城市都快d復原返啦.

中秋今年無落到街賞月,只靜靜地留在家中食飯,食月餅..但都好開心啦..肥冬仲有大肥雞加餸添haha..


 冬: 禾亞媽一向都有呃細路既前科架啦...但依隻會吾會真係雞來? 細成貢.....


 冬: 禾地冬氏上下,祝各位blog 友中秋節快樂,團團圓圓,身體健康 (須然遲左,但巧過茅啦..)haha



6 則留言:

  1. 冬冬妳都好啦,有隻雞仔做節,姨姨得食隔夜餸咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬: EE 咩你咁橙呀~ 做咩吾一早去超市入定隻大肥雞,下年記住啦haha

      刪除
    2. 家中大廚唔做節我都無計o架,唉

      刪除
    3. 冬: 下年咩都吾好理自己買隻返來,烚比自己食,世界上邊個都可以對自己吾好,但自己一定要對自己好..媽媽成日都咁講架wakakaka

      刪除
    4. 自己烚就免了,買半隻白切雞返o黎自已收埋食,哈哈

      刪除