2016年9月19日 星期一

9月17日小病是福

其實早兩三星期前,冬冬尿尿位置簡吾中又有分泌物流出來,同過往一樣啦,可能天氣差成日落雨,又比感染了,女仔痾尿樽得底真係麻煩,加上冬冬一向尿道炎有前科,反發機會亦相當之大呢...唉....

終於都係忍吾住要同佢去燒下符, 預期醫生講既野我都一早知道晒,亦清楚明白,好彩秦醫生一向都知冬冬之前食得藥多,都知我係吾想佢食咁多藥,檢查完話情況好輕微開左d碘酒
(稀釋)同佢洗妹妹位置,如嚴重左先返去配藥,實在太好了,因為我真心吾想冬食藥, 同埋醫生話食得太多藥,真的怕佢有抗藥性,這點我都是擔憂的,可況冬冬尿尿情況好正常,又沒有痾up 尿的情況,所以都放下心頭大石

依家係要佢自身免疫能力加强去對抗病毒, 冬冬你一定要叻女呀, 不過大家放心佢食得玩得訓得,一點事都沒有,只係有小小分泌物啫,我會勤力煲薏米水架啦.


 大家睇下佢,去到診所仲周圍吠,又想落地, 又呃餅食...真係醜死人呀haha

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 依家仲有菌,希望洗多幾日好晒就安樂啦,今日香港又落雨啦..真係討厭

      刪除