2016年5月29日 星期日

靚靚油畫

近日都係食呀..玩呀..訓呀...咁啦~ 只要我吾太辛苦其實我既健康狀況都良好既,不要讚...因為媽咪話我係小氣妹喎....讚親都發作,所以大家叫我小氣妹啦....

媽咪無野做就梗係去買野啦, 近日佢係大陸淘寶網揾到間劃油畫幾靚架喎..咁又試下啦,港幣都係200鬆D...

真係幾靚架,但依幅畫真係有段小插區呀,話說店家話吾包外框架,媽咪話梗係吾要啦,依家都吾興有相框既, 跟住大約一星期佢畫好後,檢查過鐘意,就出貨啦...等了又等....到左香港後竟然係一塊布畫..@@ 佢地無幫手裱起佢喎..即問店家,原來要講明要內框喎...omg..你又吾早d講..

係大陸裱埋只加20蚊人仔,但我係香港揾人裱要120港紙..真係比佢玩死,同埋木內框係好輕的,運落來都只係2kg 到,今次真係比佢玩屎呀! 如果大家都會係淘仔訂畫記住依點啦.


2 則留言:

  1. 畫得好真喎,仲以為係幅相o黎o忝,讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..真係好似相,但真畫睇就見係水彩畫咁架啦..真心讚

      刪除