2016年5月16日 星期一

懶人媽媽

hi 各位你地好呀~ 我個懶人媽媽因為病左,同埋條懶蟲出左來,所以咁耐都無寫blog

大家放心我肥冬好好丫...上次覆診加左小小藥量後,依一個月來我只發作左一次啫,萛係一個好大既進步呀)))))

我會繼續加大個油架啦, 媽咪只係有d過慮性病毒啫,食左藥休息夠應該好快好架啦,放心放心


媽咪依幾日病,都係爸b照顧我, 唉...佢吾識煮homemade架,禾日日食糧囉,因為係脫水糧佢溝水都錯既,萛啦萛啦,好一餐吾好又一餐,我希望媽咪快d好返呀~ 吾係真係。。。真減肥啦 ><


6 則留言:

  1. 哈哈,「好一餐唔好一餐」真係陰公豬啦~
    都話世界只有媽媽好啦~
    肥冬快啲錫多媽咪兩啖等佢快啲好返唔使真減肥啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬: 梗係媽媽好啦,佢噚日好小小炸,就煮返比我食,仲有宵夜添,禾希望佢身體健康,咁我先會有好野食架

      刪除
  2. 唔係偷懶,病咗緊係要好翻先啦。照顧好自己先可以照顧毛孩。

    我家Blaze上星期去完年檢,仲瘦咗得27磅,呢兩日要俾翻多少少糧佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩..竟然係廋可以加糧,Blaze 今次發達啦haha

      刪除
  3. 回覆
    1. 冬: 巧彩兩日炸,媽咪復工啦,禾又有好味既homemade 食啦wakaka

      刪除