2016年6月12日 星期日

6月12日覆診記

又過左8個星期啦, 報告下近況先啦, 上次覆診加左晚上半粒藥後,係依8個星期裏面我只發作過2次炸, YEAH...真係邁向好既開始,我會KEEP 住努力架啦.

其實媽咪有時都會同我減肥架,有時會CUT 我糧,哼....我當然吾會放過佢啦,我咪發軟蹄囉,仲成日好倦豬咁,嚇到佢即時加返野食比我呀,當然加左我即變返精靈,今日醫生聽到係到笑添,叫我地用第二D方法減喎...Kakaka yeah 吾水減糧啦,真開心


今日我12.7kg 都萛fit 啦,keep 住咪得囉,水咩減啫,你地話係吾係..haha

另外醫生檢查後話我一切正常呀, 8星期後又到檢查血液啦,因為想睇下抽筋藥有無傷害到我身體,所以要定期檢查架,媽咪叫我一定要叻豬喎,當然...我keep 住開心就無問題架啦...



10 則留言:

  1. 我果次之後一路都忍住,唔敢再問你冬有冇再去百貨公司…我以後都會盡量忍住唔問,希望冬唔再去~:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我梗係明,佢太太小氣了,希望個衰女爭氣,要好落去呀

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 冬冬最開心就係唔駛減糧,yeah

    回覆刪除
  3. 嘩,一齊正常仲唔使減糧,真係要賀一賀嚟個TEA先啦~ 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返去即比塊袋鼠肉佢食,冬爸即話我,駛吾駛呀..吾駛扣糧吾等如你要比TEA 囉Kakaka 當然我吾會聽講啦

      刪除
  4. 毛毛都係話減一路都減唔到,而家醫生已經放棄話keep住唔肥就算啦...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. kaka 係囉,吾肥都好好架啦,吾好再唸減啦

      刪除