2016年4月28日 星期四

追劇

講真由肥冬病開始,我好少再追劇...得閒就睇吾得閒就吾睇,依2年不停咁揾冬病歷,要食既食材,當所有野都穏定下來,我既生活又開始變回平淡,我真係好享受依種生活,不用大起大落, 不用半夜去急症室,不用返返下工急趕回家....原來平淡真係一種福氣

我見好多facebook 友blog 友都係韓劇迷,我來自星星的你..講真我無睇過, 跟住仲有好多套佢地都有追,我都無睇過,但近日有一套叫太陽的後裔就講得熱烘烘啦.

咁岩香港係依段日子開左個新台叫VIU TV,佢買左個版權,咁又比同事推薦下,我終於睇左第一套韓劇 kakakkaka

依套劇係香港網上都播完左架啦,我既睇後感係,由第四集打後會比較精彩,會集集都想追落去,但結局可能因應民意,所以加多左好多感情戲落去,如果比我揀,我想交代返big boss 點徒走法.

不過VIU TV粵語配音版還在播放中...所以肥冬都來襯一下熱鬧.....扮下姜醫生啦

Kakakaka 冬暮煙醫生是也..


 oh..可愛屎你地未?



 換上制服,當然要角色扮演一下啦, 今日特別請左林記冬爸,扮演屎人一個kakakakka


4 則留言:

  1. 我都係一套韓劇都無睇過,我都係鍾意睇冬冬扮呢個角色多啲,好“卡嘩兒”呢

    回覆刪除
  2. 最尾幾集唔得,其實返到韓國開始已經無之前駐海外咁好睇,虎頭蛇尾,不過鍾意男女主角嘅都會睇得好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中講了我心聲一樣,因為我一向無追韓劇習慣,所以一定吾係話鐘意男女主角的fans, 所以佢中間劇力真係有架,可惜真心覺有小小爛尾

      刪除