2016年4月18日 星期一

4月17日覆診日

今週期早左覆診,大家放心吾係肥冬有咩特別問題,只係醫生之後會放假,又怕藥吾夠食,所以早d覆診啫.

講返依6個星期肥冬情況,其實大約都發作左6-7次, 不過明顯比之前有時係輕微左,即lam 情況少d,流口水量又少d

經醫生檢查後..好彩,依d小發作抽筋未有影響到眼同腳神經.我還問了冬冬能吾食藥嗎? 醫生表示應該無可能了,吾緊要...有藥食有藥醫總好過無嗎~

醫生話想換下藥,因為想負作用減到最底,但今次應該未換住,反而平日食開3/4粒藥,就晚上變成食1粒,應該想睇佢反應,...一個月後匯報病情

上次覆診係13kg,今次係12.9kg yeah ...減肥成功,比醫生笑佢減到100g, 但之前係肥左300g XDDDDD

肥冬話減肥好辛苦架...100G 好叻叻豬架啦


 肥冬精神好好,食得玩得訓得痾得..大家可以放心, 須然佢係一個長期病者,但我地會努力架啦,其實冬冬都7歲..佢身邊朋友仔都個個踏入中年或者老年了,各款問題都出現在,所以大家都要努力,正面D..一定可以打敗敵人架

其實每天我一起身望住肥冬會第一句唸..你還活著真好..須然無人會知生命幾時結束,但只要你的最愛還在身邊,一定要好好抱緊好好珍惜.因為咁將來先會無悔



7 則留言:

  1. 回覆
    1. KaKa 佢個肥妹仔,依家食小小都肥呀~ 但我都會就住佢減既

      刪除
  2. 嘩,減左100g已經好叻叻豬啦!!
    即刻零食獎勵,下次再減過,咁咪每次都有進步囉,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬: 其實無升咪即係減左囉kakakkaka

      刪除
  3. 回覆
    1. 冬: 我會架啦,我日日都不停努力,不停咁食kakakakaka

      刪除