2016年4月10日 星期日

4月10日Udon Pre - 7 Years Old Birthday

真係話咁快又一年啦, 4月13日係肥冬既7歲生日呀~ 所以約左虎虎今日去赤柱切蛋糕,因為天文台話會連落9日雨,我地都好擔心,但話早上會有短暫天晴喎,所以我地約左一大早去晨運啦.

今年肥冬有兩個生日蛋糕,依個係小冰ma送比冬既,叫花花世界,係咪好靚先.haha


跟住就係我order 既, Udon is my world 啦..係咪好靚先, 真係地圖哦



肥冬今年既外星人造型好襯個cake 呢...kakakaka



當然要同虎豬來個合照啦..兩個開心豬



食完cake 襯無雨就去左散散步添..晨早既赤柱大街好少人呢


好多人都吾知肥冬有幾大隻,你睇下虎係男仔,冬係女仔,但骨架長度都係大過虎架,所以佢係標準既大隻妹.


依個pat 話比大家知,佢真係肥返晒啦haha


虎pat....


冬冬自你病後,每年生日我都好感動,媽媽希望你身體健康,開開心心咁過每一天,亦都希望你能陪媽咪多一點, 你一定要健康哦


6 則留言:

  1. 冬冬,生日快樂,身體健康,日日開心。

    回覆刪除
  2. Happy Birthday to 冬冬,要身體健康

    回覆刪除
  3. 冬話我個Pat係毛鬆,錯覺嚟咋!!>"<
    有冬媽呵護備至,冬一定會健健康康陪你好耐好耐好耐...架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim ma,佢點會毛鬆先得架,真係肥返大隻返啦haha

      刪除