2015年6月23日 星期二

西班牙菜

踏入6月份又係冬媽生日月啦,好多朋友仔都好鍚我,送左生日禮物同埋請左我食飯了,真係由心到感動到出來呀~

今日特別介紹虎媽請我食既西班牙菜- Espuma, 如果係openrice 到揾會見到好多分店,我地當日去左灣仔新開既分店,環境清優,簡單既設計,加埋美食冬媽評分係...下次會再幫襯kakaka

你地睇,靚靚海藍色牆,加上木制棹椅感覺好舒服


 今日得虎媽同我既關係,所以試既款式都吾能夠多,下次加埋虎爸,冬爸一定要叫個西班牙海鮮飯同pizza 先得

大蝦西班牙腸意粉,有小小辣味道野味


黑毛豬沙律..清新


 我杯西柚清檸非常好飲,虎媽個杯應該都係蜜桃荼,都好好味


 最後還叫多個甜品添,多謝晒虎媽^^

26號先係我正日,香港係中環攪左個懷舊荔園,但天文台話不停咁落雨,希望個日天公造美,比冬媽去懷舊一返啦

沒有留言:

張貼留言