2015年6月14日 星期日

6月14日腦炎覆診日

今日係覆診日,咁岩約左小冰MA交收,可以比冬冬同小冰見下面啦,都一年了..無見一年大家都認得大家,真係好開心呢~

今日上磅12.1KG, 嘩...不得了,好彩醫生都只係話肥過上次喎,無叫我減肥啫haha 一如以往呂醫生會叫我行比佢睇,因為心情大好關係,我係跑左好多個圈,跟住檢查, 醫生話吾駛打針啦,呼左一口氣呀~ yeah

類固醇分量都可以減,之前係2日1次食2.5mg, 改為第一個月3日1次2.5mg,跟住第二個月4日1次2.5mg wow 發達啦, 我會keep住加大個油架啦


送上今早影既相比大家,係咪好醒目呢wakakaka 醫生話我心情如何,當然大好啦.話要keep住~ 當然無問題,如果日日有美食我就happy 晒架啦!

6 則留言:

  1. 哈哈!冬話巧彩唔水減肥,阿媽,我又可以放緃啦!^^

    回覆刪除
  2. 一睇個樣就知冬精靈到不得了啦~
    我估冬一定係計劃好行多幾個圈轉移醫生視線唔叫佢減肥.. wakaka!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha 係啦,佢要話比醫生聽肥都可以跑得好輕鬆既kaka

      刪除
  3. 26磅又唔算重,如果維持到就好ok架喇。不過減藥又停打針初期都要睇定啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係要keep 住啦,其實上8個星期都只係打左一針,平時要2日內打4針的,不過真係要睇緊d佢,最緊要令佢開心又愉快haha

      刪除