2015年1月19日 星期一

吾見左D咩?

講真肥冬由病到依家我都無特別為佢減糧,或者零食,須然食類固醇會因為胃口好左,成日想食野,會令佢肥伴,但依方面係肥冬身上無咩發生過,一路上我都好擔心佢既身體係咪出現D大毛病我又未察覺得到

終於係幸運的2015年開始,真係一個接一個開心既消息

 肥冬終於識肥啦hahahaha 仲要吾見左d野喎..肥冬你係時候要減減佢啦

肥冬: 吾係化...之前又驚我吾識肥,依家肥返小小又要減

冬媽: 下個月見呂醫生啦,吾減減佢...到時你自己解釋呀

肥冬: =___=


6 則留言:

  1. 冬冬,塊面肥上鏡靚女就得喇,其他地方唔駛肥架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉..上次肥左小小醫生都暗示問我係咪食多左野,依家咁..一定要減減佢啦

      刪除
  2. 唔見左條腰??!!! 哈哈~
    肥冬話肥左少少姐, 唔多覺既~

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma你真聰明,咪就係吾見左條腰囉kakakaka, 抱起佢真係重左架,不過要好好控制下啦

      刪除
  3. 回覆
    1. Ruby 你有所不知,呂醫生話肥冬只能夠12kg 到,可能佢係神經科,醫個好多狗椎間盤,都好多因為肥伴引致,所以佢好著仲狗體重,依家佢都應該差不多12kg 架啦,所以要好好咁控制下

      刪除