2015年1月8日 星期四

舌瘤(二)

大家都記得冬冬有粒舌底瘤,係1月4日晚,我地發現佢脹大左,當晚心情真係好差,等到第二朝就打去PAVC匯報同BOOK醫生

醫生回覆要轉介到腫瘤專科睇,跟住黃昏就收到專科醫生助手電話了,BOOK左8號早上11點,要空肚,因為要照超聲波,同各樣檢查,又話可能要做埋腦部CT 先睇下舌粒野可吾可以切.....

講真聽完都暈得一陣陣..同埋又要麻醉做CT 我十萬個不願不想,因為如果做手術又要麻醉,咪即係兩次, 冬冬佢腦有事 的,可吾可以承擔多兩次既風險呢? 唉........................................

但當我極度絕望之制,我就去反開冬冬嘴仔一看,舌瘤不見了 >OOOOOOOO<

我當時就像上面D O 咁..10萬估O 嘴呀!

比相大家睇下先, 1月4日就係咁賬到好大了, 1月5就像無左氣的氣球咁


當朋友問有無血呀? 答案係無,因為當日冬爸放假全日在家,如佢流血一定看得見,有無不適呀? 無..食野依然飛快,9秒9

如果無左,有一個最大可能,因為依粒野形成係因為飛滋,可能損左後,衰妹成日LAM 地,可能細菌感染,近日佢尿道炎要食抗生素,吾知係咪因為咁消左炎,所以就謝左><

須然第二天,賬返左小小,但問過醫生可以觀察下先,遲下先再BOOK

巳我覺得發炎機會真係好大,亦都可以比我鬆左一口氣,因為如係惡性瘤無可能會消失得無形無踪呢!!

我唸依排我要多煲清熱湯水比冬囡飲了!




6 則留言:

  1. 瘡瘡唔見左,2015年好事繼續來,yeah!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma 係呀! 希望佢快d好返晒就好啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀! 可能真係發炎,依家仲有d架,朋友教用蜜糖搽傷口,噚晚試左,今朝見真係成個範圍無咁腫咁! 等我再搽多幾日先

      刪除
  3. 初初看嚇了一驚....放心la 無事ka...願您們個個都健康, 日日都開心!!!

    回覆刪除