2015年1月26日 星期一

1月25日飛虎六歲生日

話咁快飛虎就六歲啦! 今年同上年一樣我地都去摘士多啤梨,點解.....? 因為虎家鍚冬冬囉,知道佢真係好愛士多啤梨,所以今年既活動都一樣

首站我地想去青馬大橋觀景台影下靚相架,之前虎家去過探路架啦!可惜巳經吾比狗去lu...無法啦! 香港人都容納不到狗....不過吾可以比佢影响心情...

即去附近欣奧站的小濠灣散下步先,個到亦係電視劇沖上雲宵sam 哥同holiday 有場對手戲添...

你地睇,好長好靚既直路,空氣又好,散步既好地方呀!


 壽星仔今日好醒神呢~


 肥冬今日都好開心, 笑到合吾埋口呀!


 好啦~ 放晒電,就要去下個站,觀光士多啤梨園啦


一年前既肥冬

一年後既肥冬~ 吾緊要! 最緊要你健康,媽咪會慢慢幫你保養架


 一年前既虎...
 一年後既虎...差吾多啫kakaka


肥冬: 媽咪..d士多啤梨叫緊我呀~~ 你聽到嗎?


自己摘,真係好好味既啫


下一站到醫肚時間~ 去左雲泉仙館

 我地仲周圍遊覽下添~


虎虎生日快樂,身體健康呀! 做咩肥冬黑面,因為我地吾比佢落地囉,正一衰女包


4 則留言:

  1. 飛虎,生日快樂,唔鍾意睇到冬冬唔開心個樣
    想問吓雲泉仙館啲齋菜得唔得﹖

    回覆刪除
  2. 我代虎虎多謝Ruby 姐姐先, 個衰妹一吾開心就黑面,正衰妹,另外雲泉仙館d齋好好味架,你下次回來可以試下

    回覆刪除
  3. 真係好精彩既生日節目呀!!
    我成日覺得虎虎個樣真係好敦厚,影親相都笑咪咪,一定俾冬冬食住啦~ 哈哈!!!
    再祝虎虎快樂,大家都要健健康康!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma 你真係識睇相kakaka 佢好千就冬冬架,仲成日比肥豬吠架,仲係一個超乖既小朋友

      刪除