2014年12月26日 星期五

12月26日boxing day @腦炎針round 9

今日係boxing day 你地拆左禮物未呀! 今日冬冬要覆診,順便驗血同驗尿!!

我心情真係非常緊張呢! 今日冬爸要返工,早上要獨自一人帶佢去,下午就可以同冬爸一起去啦!


今日11.8kg 重過上次0.5kg 呂醫生問係咪食得太多呢?

今日檢查雙眼對光敏感到一樣,真係超開心呀!

到黃昏又再打第二針,好緊張個報告呢! 肝指數由上一次366下降到200, 因冬依家都食緊藥,所以肝指數會高一點,係可接受水平,白血球指數亦回復正常水平, 腎指數就高左好少,醫生話冬尿濃到高所以都會有所影响,好彩其他腎指數都係正常水平,所以暫時不用擔心

另驗尿報告有菌同小小紅血球,所以要食兩星期的抗生素, 12日後再驗尿,但其他指數都OK的

因為冬試過好多次尿道炎,加上又食緊咁多藥,返發指數都會好高的.

總括其他血報告全變返正常水平, 今日boxing day 依份禮物實在令我太開心了

冬家可以開心迎2015

最後報告返舌底粒瘤,醫生建議暫觀察住,不急於切除,等冬冬病情再好d就可以用電的方法切除! 但如特然變黑或發大就要早回將佢切除,

冬冬,媽咪希望你身體健康,就係我最大的禮物啦! 希望2015大家都身體健康,開開心心


6 則留言:

  1. 新一年,冬冬可以快啲完全康復

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby ,係呀~今日份報告我好滿意,真係開心屎我兩公婆啦

      刪除
  2. WA~ 真係好大既禮物呀!!
    2015年大家都要健健康康!!! \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim 大家都要健康呀! 今次我真係開心到不得了呀!

      刪除
  3. wish you all have a Healthy, Happy & Safe 2015!!!

    回覆刪除