2014年12月18日 星期四

12月17日優閒的平日@數碼港

今日非常凍,係香港今年最凍既一天,早上溫度大約10度,如新界仲跌落10度以下添!!

咁岩媽咪請左假,可以係暖暖被窩到訓到10點kakaka, 訓醒後媽咪帶我去數碼港跑草草喎...yeah

早上來到仲有暖暖陽光,曬住跑咁就吾凍啦

可惜最後都比媽咪鬧獲金, 因為我就去食地盆佬餘下飯餸,有肉餅同大大舊廋肉呀! 咁當然吾係食晒啦...我比媽咪發現,佢扣我喉...真衰..明明食到咀邊,只食到小小落肚,仲要比人鬧獲金..哼....


 要求小食時,永遠都係可憐屎光....



 咬咬咬....樹支我都吾放過,又想咬落肚,又比亞媽鬧 ><



 媽咪話我地天生真係屬於大自然,尢其海與草..每次跑草草我地都特別開心架^^


6 則留言:

  1. 十度都要著衫?不過可能冬冬暖慣唔抵得冷。美國啲哥基零下廿度都唔著衫架,我成日零下都無同Blaze著過衫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我估體質有關,似中冬冬大病緊早幾日無著,冷親肚仔痾爛呀~~ 佢真係豆腐妹一名呀

      刪除
  2. 唉吔,冬冬唔好立亂執嘢食,比人落咗毒就命仔都無o架喇,所以媽咪鬧得啱o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉..我就係驚依點, 嬲到我呀~~ 即刻無得玩返屋企呀!

      刪除
  3. 佢地成日都食唔飽咁,JimJim都試過食左隻食剩雞翼落肚!! 真係睇少陣都唔得!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim 成隻雞翼落肚呀,一定嚇屎你囉,佢地一定前世餓屎架

      刪除