2014年12月1日 星期一

11月30日

好開心今日就係12月啦,亦都係冬媽至喜愛既月份,聖誔節真係好開心架!~ 香港依個星期會轉冷,星期後還會下雨添,應該會仲凍啦!

昨天星期日見天氣幾好,又未去到咁凍決定出去同肥冬玩草草啦!

足足有10個月既時間,肥冬都未踏過草地了! 一去到心情比較緊張..跟住行下行下開始就興奮起來了!


 開始享受草地樂趣,開心到佢呢


玩完草草又係時候做磨刀啦~~~ 係冬未出事前我成日都想同佢影靚婚紗相,但一路都拖下拖下,今日我終於完成依個夢想

依幅相冬爸好似我抱個女嫁出去咁喎KAKAKA 其實我兩老又點捨得嫁佢出去先得架^^


 大家又覺靚吾靚,可吾可愛呢^^ 我就好滿意啦~~ 暫時影下先遲下再賬返個頭多少少,就約虎去影HAHA






6 則留言: