2018年9月23日 星期日

愛的玻璃珠

近日冬冬情況都好平穏,有時訓醒懵懵下會痾尿係地,但大多清醒時佢都會自行上廁架尿尿的,當然依點我地都會係下次覆診報告比呂醫生聽。

係食方面,之前DR KAREN叫冬冬食BURNS糧,但應該超難食,亦有機會依個屎女包食慣好野,所以一度絕食,經我同冬爸相量後,決定晚上個餐自行煮返比冬食,等佢開心下,當然9秒 9清晒啦,講真前面前路我真的看不見,亦吾清楚,但我只想冬冬開開心心,值到終老!

近日網絡新興一樣小玩意,就係將毛孩骨灰或毛髮放入玻璃珠內,但索價幾千蚊一粒呀,好彩有狗友係網上揾到一間,可以自行跟亞SIR學,即場造玻璃珠,都係幾百炸,當然我地將肥冬毛毛,冬爸同冬媽頭髮都放晒落去,永遠都可以一起啦KAKA

當日可以完成兩粒玻璃珠,淺藍色個粒係我自己造架,深藍色係亞蛇捉住手仔教既


放上公仔到YEAH 靚晒,肥冬都好滿意呢



打左燈都好呃到人架HAHA



沒有留言:

張貼留言