2016年1月26日 星期二

2016年1月25日

2016年既1月24-25 日渡過左香港依50年來最凍既一天, 太平山竟然 -1.5度...可能外國既朋友經常都賞試依個温度,但對於香港來講真係50年後的第一次,即冬媽都未試過呢...

原本24號係同飛虎慶祝生日架,可惜有雨同太凍了,所以今年吾能夠帶肥冬出來同你去玩啦,不過吾緊要等天氣暖和返就可以再約架啦.

但我地都去左飛虎屋企同佢慶生,過左好開心既早上,之後仲去食野添..由虎家帶路我地去左觀塘依間小時光到食..真係好特別呀!~ 有回到過去既味道..食物品質仲吾錯添.






環境裝修好有懷舊feel..好靚呢...落單既服務員都是說普通話,好像去了台灣一樣..





 野食又睇得又食得..正呀...

到25號既早上,又因為太凍原固...所以我放假一天..襯有陽光仲同冬落去曬下添...

大家放心冬身體ok的,須然簡吾中都有lam 咀既情況,但係時間短左好多,希望佢一日一日咁向好啦...

 落到街就梗係要探索下啦...

 肥冬最愛望海..同曬太陽架啦, 今日心情勁靚...

4 則留言:

  1. 小時光係位於工廈嗎﹖依家觀塘好多食肆都開係工廈入面

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 係工廈裏面架,無法啦..香港租太貴,如果想價錢大眾化D,開係工廈係最理想既做法

      刪除
  2. 最鍾意睇佢地探索既認真樣!!
    虎&冬話明明係我地毛孩生日,點解會變左你地啲大人去食好野架!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..佢地去探索時好認真架,笑屎我...
      我地食大餐時大家都有叫虎生日快樂,我地吾客氣啦kakakakka

      刪除