2016年1月10日 星期日

覆診日10.01.2016

因為早前LAM咀密左既關係,所以覆診日提早了兩個星期..今日冬冬最新磅數係12.7KG...

真係一日比一日fit (肥)呀..XDDDDDD

今日同呂醫生都傾左好一陣子,呂醫生話冬冬依D叫局部性抽筋,因為早前有兩款藥的,停左一款後好像情況又差返,所以今晚開始又要加返一款了...另8星期後覆診加驗血,因為抽筋藥副作用都大,睇下會吾會影響到肝既能力.

須然明知藥既副作用咁大,但無法啦..無藥冬又會辛苦,有得醫好過無嗎...


2016年都係個句啦,希望冬冬身體健康,希望佢依個局部抽筋既情況會好返.

仲有要注意係冬係吾操勞的既,因為一辛苦就會容易發作,咁我地以為就梗加愛鍚佢,提早過退休生活了.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 加返隻係貴藥副作用好抵,我反而驚有反應的平價抽筋藥,個隻效用大可惜副作用梗大,希望可以甩左佢

      刪除
  2. 可能我家Blaze本身唔係好活躍,我有時覺得冬冬好成日周圍去可能會勞累(雖然心理上佢開心,但係身體未必承受得到。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冬冬依家去既地方係離家好近,圍住佢屋企附近..我地都吾敢同佢去咁遠既地方,但我地會將去玩既時間宿短,希望佢又吾辛苦但又開心啦.

      刪除
  3. 我覺得知道咩原因然後用藥一定好過唔知點解,
    有藥食就代表有醫好既一日,冬家加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 我都咁唸,其實揾到個病因好緊要,好彩我預到個好醫生,我知冬冬一定會戰勝既

      刪除