2015年7月7日 星期二

家居意外

昨晚真係嚇屎左冬媽了,話說我切蘋果出來食,冬冬d就切細細粒的,咁我地就半個咁食,可能我切芯時大刀左,所以我吾小心咁掉左4份1個落地下, 鯊魚冬咁岩係下面就即食左個apple,冬爸叫我吾好搶佢吾係佢會吞....但個衰妹都驚死無得食,吾係太咬就吞了,當然就卡住左啦!~

佢好辛苦咁嘔,但只嘔到小小出來,後來就好似呼吸吾到咁,牙肉仲開始白,嚇到我腳都軟埋..冬爸初話即去睇醫生,但我話無用架,太遠啦...佢呼吸吾到呀~ 後來冬爸冷靜後用人急救方向,按佢個肚,一按就嘔返出來了...

好快冬冬個咀都變回紅色,真係好彩,但我巳經嚇到面無血色了, 冬爸係有急救牌的,但當一發生事可能佢都太驚了,所以都等左陣,到佢回魂佢就即知點做~ 好彩冬爸依家晚上係屋企炸.

冬爸話按佢個肚仔令空氣向上推,令卡住物吐出來 ~

大家放心冬冬依家安好,昨晚訓得好甜,今早等我起身仲樣衰衰咁,早餐正常,大小便都正常,以後我一定會非常小心,全家都食切粒粒啦~

坐係到係昨晚事後照片,仲吾知死係咁r野食,下面個張係今早照片...


 踏入7月就2件咁既事,唉...過晒去過晒去,之後全部都好架啦

4 則留言:

  1. 嘩!嚇屎人呀!!!以後真係要小心小心小心鯊魚冬,好彩冬爸識急救咋!冇事冇事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係嚇到我面都青埋呀,仲喊添,以後我都會好小心架啦

      刪除
  2. 網上都有唔少為狗狗做急救嘅短片,有時間可以睇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇架,屋企書都有,但當突發事的時候仲會亂,我唸我要學會震定先得啦

      刪除