2015年7月10日 星期五

毛孩=小孩

係香港看似一個繁榮既都市但背後是一個落後不堪的一個城市,今早睇到一則新聞,係香港家計會出既,話應該生4個小朋友喎~ 4個..4個..4個...你幫我養嗎? 兩個就夠晒數依個口號吾通要改~

講真現今社會就萛生一個要養可能沒什麼問題,但要教係一個非常重大既問題,又要計條起跑線,又要唸住邊方便選學校..我只能送上兩個字(變質)了~ 退而求其好多人都養小動物,但香港既樓莫講公屋,居屋,就連私樓唐樓都吾係話養狗就可以養

養狗差不多等如有問題,放狗會比人歧視,出街坐架狗車會話你不知所謂,人都要行點解狗要坐車,佢吾理你背後有幾多個問題只要佢吾鐘意,拎出槍(手機)就會對準你...令你係網絡世界紅起上來...依個就係現今既香港了.

早幾日係網上見到一個台灣宣傳單張,我一看真係比它感動了~ 吾知香港又幾時可以咁呢?




或者你地當佢係一隻狗,但我係當佢地係家人一樣,希望社會有梗多明白養狗狗的真正義意~ 你可以吾鐘意佢,但千其不要傷害他

最後,係早幾日,有個blog 友留言,係冬冬腦炎blog到,話佢隻狗巳經病左2年,腦炎長期作戰,我會唸..佢有係網上揾資料,即佢真心希望佢隻狗狗可以完全康復,冬媽都係到祝福佢~ 狗狗加油

沒有留言:

張貼留言