2015年5月9日 星期六

5月天

媽咪太耐無寫BLOG 啦,無它既又係懶之麻,我近況好好呀! 天氣熱啦,我出去活動既時間都少左啦! 因為媽咪爸B都吾敢冒險帶我游水水,因為醫生話吾可以比我驚驚喎,所以夏天只能夠留在家了!

近日隔離屋裝修呀! 係咁鑽鑽鑽同啪啪啪聲..好大聲架,攪到我下午覺都訓得吾好,不過媽咪之前同我講左依D煩野,所以我好乖無吠到

你睇,我依然咁醒目架~

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀~但其實黃昏都好焗,夏天真係吾好玩

      刪除
  2. 我哋相反,對近一星期終於暖,Blaze出去大小便終於唔駛趕頭趕命。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你地個邊仲係咁凍呀~ Blaze話暖返可以慢慢痾啦haha

      刪除
  3. hi! like to see u again...冬冬very smart呀

    回覆刪除