2014年8月4日 星期一

食得健康

今日講下冬飲食, 冬冬自2012年12月開始就晚餐homemade 了, 初初由每個六日,跟住改為四至日,...到依家晚晚都煮,好快就2年了!

你問我有咩好處,我只答你幾好狗糧都有好多添加劑,防腐劑...咁又會問我點解吾轉晒全homemade 早上還要食糧,因為糧入面好多維他命維生素,冬媽還未計得咁準咁好..所以就食半homemade 了

當係選材料時,我都會選用有機,或者外國食材多d,因為現今好多大陸食材真係見到都驚,你話我巴屎閉又好點都好啦...我係一個吾like 用名牌連睇戲都等出DVD 既人,但係食依方面總會比較捨得

下面係肥冬一D小食作品,有風乾魚, 焗餅,大菜果凍, 平時HOMEMADE DINNER 等...




講真現今社會好多人都係追求揾快錢, 將以前我細細個係街市除時都買到新鮮菜,肉,水果都變質了! 連一個橙一隻蛋幾銀錢貨仔,都可以做假....

須然好多人話你又點知有機即係有機..認証都可以係假...咁我只能說我揾錢買個安心吧!如真係假都比佢呃得安心~~ 我吾想係依方便去同人討論,因為每個人思想不同,我覺冬可以打到依場仗就係因為平時食得好 ,身體先頂得過...

9 則留言:

  1. 同意同意!!
    我成日都話JimJim既伙食好過我,我有時都會買大陸雞翼(一pack醃好個D)自己食,但少爺就一定要買外國有認証既,既然homemade得當然要選好既食材啦,唔係就唔煮好過煮啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 講真佢地短短十幾年,自己比到我一定比最好既佢地,D人成日話佢地睇醫生貴過我地,咁就梗加要比好D佢地食啦!

      刪除
  2. 我Blaze只食狗糧,不過我買啲好啲嘅啫,近年都只會揀no grain狗糧。

    我反而喺佢零食上控制得嚴,好少量亦都好少種類。佢暫時嚟咗三年幾年年檢查身體都perfect health體重又符合標準,我應該唔會變喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaza 有你監控底下一定好健康,零食方便一係我自己整,如果街買來來去去都係幾款,係香港狗食品都五花百門,100蚊10包又有, 一包100蚊都有..但我覺自己整真係安心d

      刪除
    2. 仲有Blaza 係外國空氣又好,我覺真係會健康同長命d架,依幾年眼見身邊哥基走下一隻走下又一隻...但都係10歲到,有時都幾心酸,好似外國養d狗先會特別長命咁,香港空氣質數越來越差,人都玩死

      刪除
    3. 可能同空氣關係唔大,反而空曠地方大會係原因。我喺美國7年都係傷風三幾次,返香港中招易好多。人煙密集地方避唔到細菌同其他污濁嘢,除非你完全唔帶隻狗出街.....

      我地同Blaze出街或者去公園,人影都無隻,我亦唔俾Blaze同其他狗走得近,被傳染或點到細菌機會非常非常低。狗本身都唔鍾意其他狗,所以佢都無損失。

      刪除
    4. 咁真係有機會架, 講真冬冬本身都吾太喜歡狗,所以玩開同虎虎開心就OK了,佢地最緊要我地陪住佢

      刪除
  3. 可以食homemade就梗係有益啲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我幾倦都好,堅持每晚即煮比冬食,煮得耐仲慢慢識控制d肉剛好熟吾會流失營養,希望冬會健康成長

      刪除