2014年8月1日 星期五

7月31至8月1日腦炎針ROUND 6

話咁快五個星期過去了, 又係打腦炎針既時候啦! 講返依5個星期冬冬大致如常都係為食,都係黑面....HAHA

31號見呂醫生,一入病房醫生叫冬爸拖繩行比佢睇,主要睇冬冬後腳進展,總萛一路路進步緊,暫時冬還是未識跳同跑,不過吾緊要我相信遲下一定可以,就萛吾可以都吾緊要,我們可以散步去

檢查眼睛左眼還差小小,但無退步到咁就叫進步左架啦haha...檢查各樣反應都非常好!

今個週期仲可以減類固醇添.由2日食17.5 mg 變成2日食15mg 胃藥亦減小一粒

每次減藥冬都會梗加輕鬆,同人一樣啦食重藥總是迷迷糊糊,下次針期又推後一個weeks 即6個星期了....

`

每次大家見到冬都總說好陰公豬呀,面尖晒...但講真留得住生命巳經係冬家最大恩賜所以無論冬冬變成咩樣,或者以後都變吾返都好...無所謂的,因為呂醫生比多左一次機會我們了,我地會梗加珍惜

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀! 我都覺佢好叻女,我地成日叫佢加油呀

      刪除
  2. 原來冬冬仲係唔跑/跳得....... 咁佢仲笑笑口仲咁開心真係好難得。

    我Blaze好懶,要見到佢跑無乜可能,至於跳,媽咪制止咗好耐喇。哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話狗世界真係比人堅强,樂觀得多,當我喊時佢會笑,當我氣餒時佢會坐在我身邊同我加油...其實吾跳仲好呀..

      刪除
  3. 反正跳都係唔好既,唔跳得都幾好呀。
    真係只要留係身邊陪住就已經係好幸福架啦~~
    冬媽,廋就難,要肥就話都無咁易啦,等冬冬遲D唔使再食類固醇時,就會自然漲返啦,到時就會頭痛點樣keep返苗條冬啦~~ 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha 咁又係..可況真係留係身邊巳經好滿足了!

      刪除
  4. hi,
    could you please contact me 96631398, my dog have this issue too, and now need make decision to do this treatment or not.
    thanks much
    edmond

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心跟住醫生咁做就無事架啦, 加油呀!

      刪除
    2. thanks so much for your valuable advice ^^

      刪除
    3. 吾駛客氣,再有問題叫你太太再揾我都可以架^^

      刪除