2014年6月26日 星期四

6月26日腦炎針round 5

話咁快四星期就過去啦,今日除左係冬媽生日之外,仲係冬冬打腦炎針round 5添

今日都可以見到呂醫生,檢查過後好多野都進步了,行得快左,眼睛閃得好左,腳部神經測試反應非常好添...我匯報左比呂醫生聽冬冬生飛滋佢都笑一笑,答案同karen 朋友仔所講一樣因抵抗力底所以會有咁情況,不過大家吾駛擔心好得88 99架啦.....

另外尿道有分泌物同飛滋一樣,係抵抗力問題只要吾見有血,可以多飲水觀察下先,因為都會定期返發架...

進展良好下次針期都會推後一星期,即5個星期啦,真係好消息呀,類古醇亦由現在食12.5mg 一日,即日改為10mg 一天, 格一天食7.5mg  , 間住間住咁食...

又可以減藥又可以推後針期,冬冬康復終點不遠了!


講左咁耐比大家睇下肥冬個樣先好精神架




d人話汪星人去得醫院多會好驚,依條友仔,你地睇咁訓係我地腳到都得既


仲笑架..激死吾激死...冬媽今年生日願望係冬冬身體健康,快d好返呀!


13 則留言:

  1. Great news!!!
    汪星人比地球人真係叻好多好多!!
    唔使好耐肥0都0嘟既冬妹就可以重出江湖啦~~ \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma 係呀! 其實汪星人佢生命力比人類强好多,忍耐力亦都係,所以我好佩服肥冬架

      刪除
  2. 回覆
    1. Ruby 係呀! 我地會加大個油架啦haha

      刪除
  3. 所以我覺得冬冬好叻女,睇醫生唔驚。我隻Blaze一年先檢一次身,又無乜被醫生整痛過,每年都成身震哂成日想走人無鬼用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬冬由細到大見醫生都吾驚架,尢其對打開年度針Dr Ian 年年都要去鍚下佢既,但呂醫生可能知大件事啦,入親去房都揾pat 對住醫生,仲黑口黑口架,一話走得啦,9秒9企起身笑晒,真係激死架

      刪除
  4. 我家的哥基上星期日晚突然癲癇 送去醫院後確診腦炎 開始食藥打針但係仲成日喘氣 抽左腦水之類過香港化驗 依幾日都係早上去醫院晚上回家 剛剛接狗狗時醫生話佢睇唔到野 我依家好驚好心痛 可否分享下你的經驗 我真係覺得好無助

    回覆刪除
    回覆
    1. HI Wong 你好呀! 吾好擔心, 冬冬初期左眼都吾係好睇到野架,後來就慢慢睇到啦,依家冬冬打完round 5 , 7月31號打round 6 了,情況進展好理想! 其實狗生命力好强,初初回來要好小心照顧,屋企清潔要做到好足,因為佢地打腦炎針同食類固醇既藥,抵抗力會變得好底,所以你要注重衛生! 另外我側邊分類有類,腦膜腦炎,你可以睇下,我寫晒冬冬由病發到現在架! 再有咩問題你再同我交流,非常歡迎,冬冬當日腦內白血球2016仲傷左腦幹,但依家行得食得

      刪除
    2. 另外喘氣問題, 係因為針藥反應所以都會喘得比較密之後會無咁勁架! 尢其依家係岩岩開始療程,所以未必見到咁明顯進展架,大約打多2至3次針就會有好明顯進步架啦!

      你家哥基今年幾歲呀?

      刪除
  5. 唔該晒你先 狗狗今年一歲多d 醫生就話份報告未出佢唔肯定醫唔醫得反 依家見佢行路冇力又睇唔到野真係好心痛 晚晚都以淚洗面擔心都訓唔著 上網搵左d資料好多都話痊癒率低 點都好 我都唔會放棄佢 多謝晒你分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 你依家都是睇pavc, 點都好要相信有奇蹟,當日冬冬都差d離開左我地,但都回來了,你都一定可以架

      刪除
    2. 依排每日一早就要去醫院 夜晚回家 尋晚反到黎見佢精神左 好似睇到小小野 亦都冇咁喘 全家人都好開心呢 終於可以好好地訓反一晚

      刪除
    3. 咁就好啦..其實小朋友咁細佢地復完能力好强架! 只要我地吾放棄,一定會好起來,比d信心佢! 遲下療程會慢慢拉長到時你地無咁辛苦架啦!

      刪除