2014年6月20日 星期五

6月20日近況

依幾日冬爸同冬冬刷牙發覺舌底白左2點, 再指細觀察下原來生了2粒飛滋! 我唸一定好痛痛哦! 但堅强肥冬表面一點也不痛,再細問朋友仔他們神經線比人類小,應該痛楚無咁勁呢!

希望如事吧! 不過堅强肥冬一定頂得過! 因為長期食類固醇令抵抗力減底所以口生飛滋都是會發生的事所以大家不須要擔心! 我地會努力架! 尿道炎方面長期keep住比多小小水佢飲就少左返發,我唸水怪冬都要做一陣子了!





大家睇下隻小肥豬,每日都好開心咁 r 野食架,所以吾水擔心佢! 依場仗須然係硬仗但一定羸得好漂亮既 hahaha


為在迎接世界杯,又可以清清食西藥燥熱,所以整左藍莓大菜凍比隻肥冬,你睇我係咁影相佢仲識黑我面就知無問題啦! kaka 下星期四又到round 5 針期啦,到時再匯報比大家知肥冬最新消息啦!





10 則留言:

  1. 我依家先知汪星人都會生飛滋呀~~~~~
    一定好好好痛啦~
    唔怕, 叫媽咪整多D大菜凍補返!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初我都吾識架,但問左朋友仔原來佢地D汪星人都試過先知,依D係抵抗差個時就會容易有架啦! 放心清熱飲品隨時送上haahaa

      刪除
  2. 我之前要我個女飲多D水,就o係糧度加D水迫佢飲,唔係浸糧.如果係為食豬,會為左食到D糧先飲咁D水架

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen 依家肥冬好鐘意飲水架,因為類固醇有個副作用係好口乾,反而我地要限制佢吾好飲太多,咁先吾會痾爛poo

      刪除
    2. 明白哂!冬冬快D好番哂呀!!!

      刪除
    3. 多謝你,我地會加油架

      刪除
  3. 食西瓜會唔會都清到熱呢?我相信冬冬一定support!!

    回覆刪除
  4. 要整多啲好嘢過佢食,氹吓佢

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby 一定會,依家大部份零食同正餐都係我親手整,咁我會安心d

      刪除