2018年3月7日 星期三

3月份啦

又係時候寫下BLOG,冬冬減藥巳經開始左啦,今個月18號就減左一個月啦,情況非常理想,希望佢KEEP住叻女啦

早前冬冬有個朋友仔患上在腦炎,可能11歲半的關係又或者有其他因素,阪阪没有冬冬咁幸運,早幾天走了,冬媽個心一路都好難過,原來腦炎真係不能看輕,真係未必有藥,有醫生⋯⋯個個都能救活。

踏入3月,冬冬病左足4年了,每一年3月5號即當天病發的日子,我個心都會好吾開心,但慶幸的是冬冬還在我身邊,我應該感恩

我感覺冬冬近日開始有老態了,早上樓上鑽野時她竟然仲訓到好冧豬,以前佢會吠到爆,眼睛我都感覺無以前咁明亮,依排仲訓得耐起身,前手會拐幾下,行順左就没事了,不過月尾見醫生時會再檢查一下。

媽媽爸爸都接受你老,但時間能停流一下,又或者行慢一點好嗎!

附上近照一張,個衰妹樣子仲好BB呢


4 則留言:

  1. Blaze一直都好文靜,又唔出聲唔亂跑,所以無乜老態,十年如一日都係瞓覺為主!

    回覆刪除
  2. 真係唔想啲毛小孩咁快老,可以陪多我哋好多年

    回覆刪除