2016年7月15日 星期五

做模豆

七月都去到一半啦, 媽咪又懶蟲上身啦,近日我身體狀況都幾好,致於有無LAM 咀答案係..媽咪都吾知,因為試過返來我個口有水,但地下又無..話可能岩飲完水喎...今日佢放工返來見床仔濕左..見我訓過頭既位置喎..但個口又好乾..所以真係分吾清係飲完水丫..定發作, 點都好都記錄在案,等下個月覆診匯報比醫生聽.

媽咪朋友仔話想我做模豆喎...好簡單啫,影相無難度,圍巾係佢既新PRODUCT.....帶住影比大家睇,係咪靚先...Haha





祝大家星期五快樂 hahahaha

4 則留言:

  1. 見到冬冬對手,就提醒我要同Blaze剪指甲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬冬岩岩早兩日剪左,haha 你都要快d 同Blaze 剪啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝Ruby, 佢影相真係無難度架,超定

      刪除