2015年4月13日 星期一

4月13日冬冬6歲生日

今日係冬冬六歲生日豬啦,時間真係過得好快~ 再一次帶起生日帽我都感動萬分,冬冬你好叻囡好努力,媽咪都會好似你咁堅强架~ 一起同你打羸依場仗佢,祝你生日快樂身體健康,日日都咁開心

係12號虎虎來到赤柱同肥冬慶生日呀!

去到赤柱梗係要去美利樓影返幅例相啦


今年小冰媽為我準備左肥冬既致愛士多啤梨蛋糕,超靚呀~!


壽星女今日打扮係咪好靚靚先



肥冬: UM...我許個謜先..我希望身體健康,日日都有大大個蛋糕食


來同虎一個合照先例^^


我電暈你..比多D比多D


肥冬: 吓........咁少,吾係化


你睇虎虎幾知足,笑得幾開心,衰女你咪咁貪心啦


食飽左又要做磨刀啦,依到係咩情人心心貼喎,各位小情侣你地都要來合個照啦~


好...交功課~ 100分


我都同情人影張先得 ^^






今日肥冬好叻女,自己行左2個半鐘,期間我地有食下野,坐下..真係好叻女呀!


13號係正日本想比佢休息,但咁難得爸爸媽咪都放假喎,近近地去數碼港hea遊下啦


行下,拍個照。。超hea。。


聞下草草..似中佢地都係最愛大自然的




好啦,玩左半個鐘要回家了,因為吾想冬冬太過操勞呢 ^^ 好開心天公真的做美,兩日都好好天又有風又吾熱, 多謝你^^

9 則留言:

  1. 冬冬,生日快樂,最緊要身體健康,日日都開開心心!

    回覆刪除
  2. 冬冬生日快樂,最緊要健健康康,尾數上第七張相,我好鍾意

    回覆刪除
  3. 冬冬生日大大大快樂!!! 生日有爸爸媽咪仲有小情人,真係開心都爆呀!!!
    我都好鍾意單車果幾張,好似廣告相咁呀!!!
    大家都要繼續開開心心、食得玩得瞓得~~ \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim ma, 冬冬會keep 住佢既食玩訓既玩樂世界haha 大家都要健康呀

      刪除
  4. although a little bit late...happy birthday 冬冬 be healthy & happy every day with you family.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Anita, 冬冬收到晒大家既祝福^^

      刪除