2015年2月23日 星期一

初四@腦炎針ROUND 10

話咁快就到ROUND 10啦~ 今日都係約見呂醫生,一到醫院肥冬就吠過不停,全醫院只聽到佢一把聲啫 ><

早上有小小肚痾既情況,但煲左兩餐雞飯後,今早就無晒事啦,大家可以放心

好啦..講返見完呂醫生既結果先,呂醫生問吠叫有無吾同呀? 我地答頭先佢係出面吠足全場,醫生話原來係佢來架 !! 佢真係吠到雄壯如牛架 @@

跟住我地講解返佢平日行為,大致減藥後,冬冬都比較活躍,醫生今次再減藥,免疫系統藥全CUT,類固醇藥就隔日食,而打針呢,下次亦為8星期後, 同埋可以只打一日,仲點應該係最後一針了

我同冬爸聽到依個消息真係開心到不得了~! 冬冬你要叻豬呀~ 一定要完全好返晒架


另外冬冬體重為11.7KG, 醫生話依個體重好FIT 叫我地要KEEP 住佢添,荼實要KEEP 住係有難度架haha

仲有我地同呂醫生講有關冬冬舌底粒倉情況,醫生話如果會宿問題都不大,我地仲同佢講搽緊蜜糖同佢作消炎, 醫生都話ok 可以一路搽住呀 ^^ 冬冬減左免疫系統藥後,希望你粒野完全消失啦

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝你呀Ruby, 希望佢減藥,順順利利呀~

      刪除
  2. 呢個進度非常好喎!! 一定會順順利利,真係開心過中六合彩呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma,係呀~~ 我好希望冬冬真的可以完全康服,吾會再返發就好了

      刪除
  3. 好開心看到這個消息, 冬冬個樣好精神, 好 smart!!! 日日都要活得開心呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,希望冬冬減藥都順順利利,最後可以完全不受藥物控制去康復就好了

      刪除