2014年7月10日 星期四

分享

由冬冬病到依家,我都keep住寫blog,係facebook講心得,其實係好想比多d資料大家分享!

今日我開mail 見到有個哥基朋友問有關腦炎資料,因不幸地佢家哥基都証實為腦炎了! 係依刻我感覺到我所做的事係值得既!

因為當日冬冬病發時,我係網上揾到依種病資料係接近零,好多case 都身於台灣! 或者香港家長門都無寫blog 習慣

所以我決心開始慢慢用word 加圖片梗加詳細寫返冬冬事發到依家細節比大家睇,仲會post 返一d從來大家未見過既心痛照片, 平時冬媽只會放冬冬開心一面比大家睇,其實係依段期間佢有幾努力,有幾辛苦,我都一一咁用照片做個記錄,為的是想用於將來作比較! 睇下療程進度

腦膜腦炎其實係一個非常可怕既病,只要時間捉不緊,就會好易有生命危險,每個細節每個時刻做主人都要打醒十二分精神!

我真心想梗多家長知道依個病,所以將會係冬冬facebook 同blog 都會同步咁梗新!

各位打緊仗家長你地要努力呀!所有病都無絕對失敗一定會有奇績架! 加油..........

2 則留言:

  1. 多謝妳無私o既分享,可以俾多啲主人認識呢個病

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好客氣啦,當出事當日我真係揾吾到梗多資料令到我不停咁亂唸野,又或者揾到的都是醫吾好同好快便去左彩虹橋,我希望冬冬係成功個案裏面行出第一步,記錄底佢每一刻! 不過要比小小時間我,因為近日比較忙haha

      刪除