2016年10月3日 星期一

靚靚肥冬作品

我唸好多人都知道冬媽係好鐘意買野既, 但我吾係買咩名牌, 係買一D冬爸口中既垃圾Wakakakaka, 其實我好鐘意儲公仔,精品咁,養左肥冬就儲左好多哥基公仔,依家演變成買可以訂造既肥冬精品.


 羊毛桔桔毛毯公仔,係按肥冬個樣來造架, 大個隻係香港facebook wool pet pet 到訂,細隻係朋友係日本幫手訂回來的,大家話係咪好似呢



 豆豉咁..4cm 高炸....係咪超可愛



 三位一體啦...係咪好似先...........


 另外我仲係香港facebook Doggy Dolci 訂左依個用黏土整出來既獎牌添,佢係2D位體,無論造型同上色都超真實, 靚到不得了呀....



 加返一張肥冬合照先...係咪似呢..


















4 則留言:

  1. 隻大既似啲,而且伸脷cute啲

    回覆刪除
  2. 話時話,我喺wool wool pet訂咗整blaze都超過半年....都未有消息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個時都係訂左好耐,後來肥冬一出...梗加多狗友訂,聽聞真係要等好耐,不過手藝野係咁...所以只好等.

      刪除